REGALA BENESTAR

Vols fer un regal original?

Dissenya una experiència feta a mida per a regalar. Escull el pressupost, la quantitat i el tipus de regal. Aniversaris, sants, Nadal o simplement per a una ocasió especial. Deixa’t aconsellar per a un pack concret o digues-nos quina idea tens i ho farem possible. T’entregarem una postal personalitzada per regalar a qui desitgis.

UNA SESSIÓ DE QUIROMASSATGE I OSTEOPATIA 50€

Sessió enfocada a la descongestió muscular i el desbloqueig articular a través de pressions, mobilitzacions per a la reeducació postural, friccions i contraccions rítmiques. Desinflamació i disminució del dolor muscular, afavorint l'eradicació de contractures, pinçaments i dolor de l'aparell locomotor general.

UNA SESSIÓ SETMANAL DE IOGA DURANT UN MES 55€

Pack que dona accés una vegada per setmana a qualsevol dels tipus de classes de l'escola durant un mes. Tots els nivells. Horari lliure i sense reserva.

DUES SESSIONS SETMANALS DE IOGA DURANT UN MES 65€

Pack que dona accés dues vegades per setmana a qualsevol dels tipus de classes de l'escola durant un mes. Tots els nivells. Horari lliure i sense reserva.

TRES SESSIONS SETMANALS DE IOGA DURANT UN MES 75€

Pack que dona accés tres vegades per setmana a qualsevol dels tipus de classes de l'escola durant un mes. Tots els nivells. Horari lliure i sense reserva.

SESSIONS IL·LIMITADES DE IOGA DURANT UN MES 85€

Pack que dona accés de forma il·limitada durant un mes a qualsevol dels tipus de classes de l'escola durant un mes. Tots els nivells. Horari lliure i sense reserva.

Nom*

Cognom*