La història

Som una escola de tradició familiar de dues generacions que ha consolidat els seus ensenyaments després d’un bagatge de més de 30 anys dedicats al ioga i a la salut integral. Ens vàrem iniciar al Gimnàs Club la Creu el 1985, on s’impartien nombroses activitats: des de la gimnàstica artística femenina i masculina, passant per la dansa clàssica i contemporània o l’educació física general, fins a les arts marcials (especialment el kung-fu, el taitxí i el karate).

Després de poc temps, donat el nostre interès per la salut integral de l’ésser humà, vam emprendre un nou rumb i vam passar a ser el Centre de Salut i Ensenyament Club la Creu. Vam estrenar el consultori de salut en naturopatia, quiromassatge, osteopatia i reflexologia, i també va començar el nostre camí cap al ioga. Vàrem iniciar els cursos de formació de professors i els cursos de psicologia de l’autorrealització. A partir d’un grup d’alumnes interessats en el ioga i la psicologia de l’autorrealització, es va constituir APAYI: l’Associació de Psicologia per a l’Autorrealització i Ioga Integral. Vam inaugurar una escola de ioga a Castellar del Vallès, que més endavant es va constituir en la seu d’APAYI.

El 1998 es va obrir l’Escola de Ioga i Salut Integral, on estem ubicats fins a dia d’avui. Ens hem especialitzat en el ioga integral, la meditació en el reconeixement de la consciència, la psicologia de l’autorrealització, la formació de professors i el consultori de teràpies manuals en quiromassatge i osteopatia.

Actualment, tenim un programa amb gran quantitat i varietat de classes en horari lliure, repartides durant tots els dies de la setmana.

El nostre interès ha estat i és afavorir el benestar, la pau i la plenitud de l’ésser humà.