937.116.002

• Español
  • Català

Curs d'Aprofundiment en el Ioga Integral

El curs d’Aprofundiment en el Ioga Integral se centra en el coneixement dels orígens del
ioga, la seva ubicació en la cultura vèdica, els iogues més rellevants i les seves pràctiques
concretes. Inclou l’ensenyament psicològic per al coneixement clar de la personalitat i els
seus processos de patiment i identificació, així com la investigació de la consciència i la
vivència meditativa o no dual.

Filosofia i història del ioga. Principis filosòfics, tractats clàssics i pràctiques fonamentals del ioga i la cultura vèdica (Sanatana dharma). Ioga integral.

Tantra. Bases del tantra, anatomia subtil, pràctiques i dinàmiques, shivaïsme no dual, relació amb el ioga integral i el hatha ioga.

Estudi psicològic de la felicitat i el patiment. Estudi psicoemocional fonamentat en el reconeixement de Ser.

Advaita vedanta. Essència directa del ioga o meditació, no dualitat, reconeixement de Ser.

Jordi Barqué

Dedicat a la professió, docència, formació i investigació del ioga durant més de 30 anys.

Jordi Febrer

Dedicat a la pràctica, docència, professió i investigació del ioga durant més de 20 anys.

Un dissabte al mes de 8:30 h a 14:30 h.

A més, inclourà:

Classe de hatha i meditació un diumenge al mes de 9:15 h a 10:45 h. Descompte del 20 % a les classes de l’escola.

Classe setmanal de meditació els dilluns de 19:30 h a 20:30 h.

Curs d’1 any de duració.

Inici el 19 de gener del 2019.

Escola de Ioga i Salut Integral
Avinguda Barberà, 226-236, local 4