937.116.002

• Català

JOAN BARQUÉ RIERA

Director de l’Escola de Ioga i Salut Integral

Professor de Ioga Integral.

Tècnic Superior en Dietètica i Nutrició.

Col·laborador en la Formació de Professors de Ioga.

President d'APAYI.

Inicia el contacte amb el ioga als 12 anys de la mà del seu pare, Jordi Barqué Senar. Rep sessions de ioga i comença el seu satsang a l’Escola de Ioga i Salut Integral de Sabadell. Als 14 anys emprèn la formació com a professor de ioga i als 18 anys comença a impartir classes, compaginant-les amb l’estudi del grau superior en Dietètica i Nutrició.

Tot i tenir el títol de professor de ioga, segueix els estudis en el curs de formació, ampliant i aprofundint els seus coneixements. També es forma en l’estudi de la psicologia de l’autorrealització d’Antonio Blay Fontcuberta. Rep cursos d’AEPYI i IYTA com, per exemple, el curs d’expert en ioga chikitsa impartit per Swami Tirthananda (Dr. Francisco Luid Escuela). Fa la convalidació del certificat de professionalitat en instructor de ioga expedit pel Servei d’Ocupació de Catalunya.

Als 20 anys, després d’haver treballat en diversos centres, es dedica íntegrament a l’Escola de Ioga i Salut Integral, abastant cada cop més sessions, fins que a l’any 2006 es converteix en el director de l’escola. Col·labora en la formació de professors de ioga, impartint gran part dels cursos.

Actualment, segueix com a director de l’Escola de Ioga i Salut Integral, transmetent l’ensenyament del ioga i els seus pilars fonamentals.