T’agradaria fer ioga però no pots venir a l’escola?

Tenim la solució perfecta per a tu

A banda de les classes presencials, l’escola ha incorporat el servei de sessions online. Classes per a realitzar a casa d’una forma guiada a través de vídeos on es fa la sessió de la mateixa forma que a l’escola per seguir-la com si fossis aquí. Explicacions detallades per tal de viure l’experiència del ioga amb la màxima cura i apropament possible.

DONA’T D’ALTA

Classes en directe per a què et sentis com si fossis a l’escola

¿No pots assistir a classe? Amb el nostre servei de classes en viu, segueix a temps real la classe com ho faries presencialment.

Més de 200 videos per a practicar des de la comoditat de casa

Un contingut generós i de qualitat que creix setmanalment i en el que tu tries el tipus de classe, el ritme i, fins i tot, la intensitat.

10 categories de video disponibles per a donar varietat a les sessions

Classes en directe, hatha ioga, hatha ioga suau, hatha ioga d’activació, hatha ioga d’alta intensitat, hatha ioga dinàmic, meditació i investigació, relaxació i ioga nidra, estiraments i descongestió  i dinàmiques contemplatives són al teu abast d’una forma virtual.

Una escola familiar amb un ioga honest i tradicional des de 1990

Una escola on pare i fills treballen amb una línia pròpia, enfocada en el ioga i els seus pilars fonamentals.

COMPARATIVA ENTRE SERVEIS

GRATUÏTESDE PAGAMENT
Classes online
Classes en directeNO