L'ensenyament

El nostre ensenyament es basa en la Escola Unitiva per a la Autorrealizació Humana. Aquesta escola es fonamenta en 4 pilars bàsics:

ESTUDI PSICOLÒGIC DE LA PERSONALITAT I TERÀPIA UNITIVA

S’endinsa en el coneixement psicològic i emocional de la personalitat, i ofereix indicacions possibles i eficaces per harmonitzar-la amb el reconeixement d’un mateix com a realitat de Ser.

Aprofundeix en la investigació i el reconeixement sobre la realitat de la consciència.

ADVAITA VEDANTA I JNANA IOGA

Advaita és una paraula sànscrita que significa ‘no dualitat’ i vedanta, ‘fi del coneixement’. L’advaita vedanta és una doctrina hinduista que postula l’existència d’una única realitat.

El jnana ioga és el ioga de la investigació de la consciència i la meditació. Es pretén el reconeixement de la realitat de la naturalesa de Ser, la plenitud de la pau i la felicitat veritables.

HATHA IOGA LÍNIA UNITIVA

La línia unitiva entremescla en la sessió de hatha ioga la pràctica física i respiratòria, la relaxació física i mental, l’obertura i positivitat de vida, així com la meditació i el reconeixement de presència de consciència.

TÈCNIQUES TÀNTRIQUES

S’aborda el tantra en la seva profunditat mística de Shiva (consciència pura) i Shakti (energia, creativitat). S’ofereix una gran varietat de metodologies iòguiques, com ara el ioga nidra o les dinàmiques ioga.