PREGUNTES FREQÜENTS

PER A QUÈ SERVEIX EL IOGA?

El ioga comporta molts beneficis a tots els nivells:

Físics: descongestiona, enforteix i flexibilitza la musculatura.

Fisiològics: amplia la capacitat pulmonar; tonifica i drena els òrgans.

Mentals: calma i asserena la ment.

Emocionals: harmonitza i alleuja l’angoixa, l’estrès i la por.

Subtils: facilita la vivència de l’expansió de consciència.

És, per tant, un treball integral i la seva finalitat última és el reconeixement de la pròpia naturalesa de Ser.

QUIN ESTIL DE IOGA ES TREBALLA A L’ESCOLA?

Treballem un ioga integral que integra les dues escoles fonamentals del ioga (raja ioga i hatha ioga) i les tres branques essencials (bhakti ioga, karma ioga i jnana ioga), juntament amb el tantra ioga, com a base primordial de tot ioga.

HI HA NIVELLS A LES CLASSES?

El ioga s’adapta a cada alumne i no al revés. La nostra escola és per a tots els nivells, donat que cada persona pot treballar segons les seves condicions específiques. El ioga no és una competició i cada alumne pot treure’n el màxim benefici des del seu nivell individual.

QUANTA GENT HI HA A CADA CLASSE?

El nostre horari, de 30 sessions setmanals, fa que els alumnes quedin molt repartits a les classes. Les de menys afluència poden tenir uns 3 o 4 alumnes i les més concorregudes, entre 10 i 15.

QUANTS COPS HAIG DE VENIR A LA SETMANA?

Recomanem un mínim de dues sessions setmanals per començar a notar els seus efectes. A partir d’aquest nombre, quantes més classes facis, més grans seran els beneficis.

QUINA ÉS LA DURADA DE LES CLASSES?

La majoria de sessions són d’una hora. Els dimarts, els dijous i els diumenges hi ha una classe al matí d’una hora i mitja.

QUÈ NECESSITO PER A LA PRÀCTICA?

Cada escola de ioga utilitza un vestuari concret; en el nostre cas, fem servir roba còmoda i de color blanc i una tovallola gran per estirar-nos-hi. El ioga és una pràctica que va més enllà d’una simple gimnàstica física, i el fet de ressaltar un uniforme conjunt ajuda a la serietat i al respecte cap al ioga. A més, el blanc és un color que afavoreix la calma i la relaxació.

PUC VENIR A QUALSEVOL HORA?

Disposem d’un horari lliure. L’alumne pot venir a l’hora i el dia que vulgui, sense haver de reservar la classe. Aquest fet ofereix una total flexibilitat d’horaris a l’alumne.