937.116.002

• Español
  • Català

Horari lliure

Pots venir el dia que vulguis i a la classe que vulguis sense haver de reservar-la.

Tots els nivells

El ioga s’adapta a tu i no al revés. Cada alumne treballa al seu ritme. El ioga no és una competició.

Diferents tipus de classes

Tria la sessió que vulguis entre 8 tipus diferents.

Obert tots els dies de la setmana

Tenim un total de 31 classes setmanals de dilluns a diumenge a la teva disposició.

Per què fer ioga?

Segurament, alguna vegada has sentit parlar del ioga i de com ajuda a la salut física i mental. El ioga és una pràctica mil·lenària que té el seu origen a la Índia i que es va popularitzar a Occident sobretot amb el hatha ioga, un dels moltíssims iogues que existeixen i es practiquen al món. La paraula ioga prové de l’arrel sànscrita yug, que significa ‘unió, comunió’. Es tracta d’una unió en dos aspectes: la unió del cos i la ment, i la unió amb un mateix, amb l’essència d’allò que som. El ioga és un retrobament, el camí de retorn a casa. I en aquest camí de retorn a l’essència, ens trobem amb una infinitat de beneficis col·laterals i a tots els nivells. Podem dividir aquests beneficis en:

No obstant, la finalitat última de tot ioga és el reconeixement de la realitat de la consciència.

Consultori de Salut

Des dels seus inicis, a l’escola hem prioritzat el benestar de les persones i la salut integral. Per aquest motiu, a més de les classes diàries de ioga, també oferim la possibilitat de fer visites privades, com ara quiromassatge, osteopatia estructural-quiropràxia, drenatge limfàtic o massatge relaxant i antiestrès. Descarregar, estimular, estirar i relaxar la musculatura o desbloquejar les vèrtebres són algunes de les tècniques que utilitzem en les pràctiques de les teràpies manuals.