937.116.002

JOSEP BARQUÉ RIERA

Terapeuta manual de l’Escola de Ioga i Salut Integral

Quiromassatgista.

Quiroterapeuta esportiu i funcional.

Osteòpata quiropràctic.

Als 12 anys, comença a practicar ioga de la mà del seu pare, Jordi Barqué Senar. Als 14 anys, li sorgeix un interès pel quiromassatge i les teràpies manuals en general. Als 18 anys, inicia l’estudi del quiromassatge i la quiroteràpia esportiva i funcional en escoles privades, que compagina amb la formació de Tècnic en Cures Auxiliars d’Infermeria.

Comença l’aprenentatge de las teràpies manuals (quiromassatge, osteopatia i acupuntura) amb Jordi Barqué Senar, acompanyant-lo en les visites privades en el consultori de salut de l’Escola de Ioga i Salut Integral.

Des de molt jove, comença a rebre sessions de ioga, inicia la formació com a professor de ioga i assisteix a diversos seminaris de ioga.

Segueix rebent formació i aprofundint en quiromassatge, osteopatia estructural i quiropràxia, de la mà de Josep Maria Carbonell Rodríguez a l’escola ALI-BEY25 de Barcelona.

Als 22 anys, agafa el relleu del seu pare en el consultori de salut de l’Escola de Ioga i Salut Integral i actualment segueix amb aquesta activitat, exercint com a terapeuta.

A dia d’avui, continua amb la formació de teràpies manuals a Barcelona i impartint sessions de ioga a l’escola.